Tuesday, December 2, 2008

wendu skolah (:

swear to god; aku wenduu skolahh ;)

mayb sb skunk tyme cuty skolah
then, tade la rasa sgt.
tp nty ble dh bukak skola;
confirm rasa nk sangat2 g skolah.

wendu nk g kantin,
wendu nk merayau sana sini,
wendu nk lepak kt library *sb ade aircond,
wendu sume ahh
wendu kawann. wendu cekgu.

lepas newh, klo jumpe kte still bleh gelak2 mcm skunk ke;
lepas newh, klo jumpe kte tahu ke nk cakap pasal ape;

cakap skunk sng lahh;
KEEP IN TOUCH FOREVER ;)
tapi tengok lahh lame2 nty;
masing2 buat hal sendiri.

--------------------------------

ohh, btw semalam lepas habis pa;
aku pini azara g tepi fountain depan ody tu.
tengok ikan, haha dan katak.
wahh selama newh emg ade ikan ke dalam tuh?
5 tahun aku dok skolah tu beb, ta perasan ke?
hahaha. tulahh; benda depan mata tanak appreciate.
okeh, enoughhh..
aku dh said goodbye to the katak.

kenapa tiba2 aku obses dengan katak?
mungkin dh kena curse kot. lalala :)
sb bedah dye hari tu. hurm.
ok; i'll take that as an answer! haha
well done :)

--------------------------------

hurm. semalam lepas habis PA aku singgah MM dengan arina.
dye yang ber-iya2 nk singgah sb nk bly buku.
so; aku pn ter-influence jugak
dan aku pn bly buku jugeee.
aku nk buku yang dye bly; 44 cemetery.
tapi buku tu tinggal sato, so biar ah.
then aku main amek je buku ape tah then g bayar;
balik rumah aku rasa menyesal pulak bly.
tapi bila bace; buku tuh best!
tajuk dye;
"wht's a girl to do with.. an offer you can't refuse" by Jill Mansell
oh, yep. aku belum habis lagy bace. br tengah2.
tapi aku akan habiskan hari ni jugak. huhu ta kre :)
esok ke luse ke ta pn bila2 dlm minggu neh gk aku nk bly buku baru.
andd; i'm waiting fr sophie kinsella's new book.
haha dan dengan berlagaknye aku nak cakap yang aku dh baca semua buku dye.
aku ada complete collection;
except 'the undomestic goddess' n 'can you keep a secret?',
those two books aku pinjam dr orang.

huhu tetiba rasa macam promote pulak.

------------------------------

aku egt nak main skuasy hari ni;
tapi tade geng plak.
dh la hujan, sejuk
muscle taleh contract. ahaha.
so; plan fr today is cancel!

1 comment: