Monday, December 1, 2008

SPM is over.

yeeah eahhh! SPM is OVER!
tah kenapa ta rasa pape,
sdehh? ade la kot sket.
happy, mungkinnnn? haha

um. there's no more big exam
tht we hv to worry about,
atlis not within 6 months onwards.
lalala. besh2. walau bagaimanapn,
haha paper 2 akaun susah sket.
soklan num2 tanye akaun kelabbb.
watdafak!
aku lbeh rela dye tny penyata pndapatan
pelarasan *yangggg aku lemah gyle*
dr dye tny akaun kelabbb!eeee.
dh la pembubaran prkongsian ta kuar,
penyata pnyesuaian bank pn ta kuaaaaa.
eeee pasto kos pengeluaran dye suoh wt akaun alatan.
hah? pna blaja ke? aku ta egt? hoho.
okeh, bia lahh. dh lepas pn. fuhhh! legaaa.
tapi, paper 1 cm okeh aa sket.

hurmm. lepas newh dh tade bergedik2 kt cg,
dh tade ajak mmbe g merayau satow skola ble cg ta masok,
dh tade ngumpat orang kt library,
dh tade gelak2 mse g kantin,
dh tade dnga cg bebel kt assembly *haa,neh besh.
dh tade lepak2 kt cls lain,
dh tadeeeeee, ape agy ek.
banyyaaak lagy. males tules. hoho.

ps; br aku rase bahawasanya sekolah itu sgt besh. hahas *poyoss bambidos.

wenduuuu skolahh rantau ;)




--------------------------------------------




huhurm. ble nak abesh2 skola gny,
mule ah dorang wt pangai plek2.
dulu batch snirik seblah mate pn ta pandang,
hehe skangg siap nk ngorat. kehkeh
lawak lawak.

tapi ade gk yang buat hal.
nk kate dh merdeka,
rasenye belum lagy abes paper.
hoho budak rantau petronas.
maluuunye. dh a batch aku. ergh

2 comments:

Anonymous said...

apa cerita? sape nk ngorat sape? aisehh, story ah babe!

:D

-syfns- (malas nak sign in)

ainnaemira said...

haha. malas lah. kepoh kekgy. hoho. nanti ah story :)