Friday, September 12, 2008

trial is over.

HEHEHE :))

exam's over yesterday.
baru leh bernafas. haha
last skly bio paper3.
budak2 yang ta amek bio siap awal.
dhlaa tgh2 bce bku,
nampak dorg dok relax je.
siap ade yang bace novel agy!
pergh! panas gyle.
then, exm bio pn bmulee.
experiment yg aku bace ta masok
so aku jwb soklan no 2 tuu emg mengarot gyle.
jawapan aku tade kaitan lgsg.
ok fine ta kesaa aa yg penting da abeh! huhu
*kununn cm dh abeh spm je

hurm. semalam br aku perasan
since aku masok skola menengah
first tyme aku g library mase f3.
tuu pn sb budak2 pmr kena masok library jee
then mse f4 lak g library kalau ade hal
mase f5 ney, boleh kate everyday pegy. haha
rajennye! tapi bukan bace bku,
KAMI lepak2 sb library ade aircond. haha

---------------------------------------------

ohh please~ i hate them. you fakin lil biotch. damn it.
ergh. berlagak nak mampusss.
jan nak perasan bagusss. you wasn't good enough la.
ohh. as a matter of fact, aku ta sangke kau pn same wei.
sumpah ta tegur kau dh pasny.
orang buat baik kau balas ngan taik. baaaaab*

2 comments:

~xemalala~ said...

pergh..kmo mrh spe?jan mara aku daa ar... *frights*

ainnaemira said...

alaa bkn ko.
geng2 flatties babbis.