Tuesday, September 9, 2008

pkp.

fr this particular moment,
i hate the tittle of pkp.

kau engat aku kebulor kee? wtf. arghh.

semua yang aku buat semua salah.
dorang wt salah tade plak kena tegur.
asl aku? dorang prefects jugak kn?
bukan aku sorang!

td masa depan library,
aku br je kuar.
tiba2 kena mara ngan cg.
sebabnya: ta tegur budak laky yang ta letak baju kt dalam.
excuse me cg yang kuSAYANG*, sy br je kuar dr library.
MANA SAYA NAMPAK dye ta letak baju kt dalam.
aku plak ta pasal2 kena mara ngan cg.
haihhh. 2kaly dh aku kena.
sakit haty gyleee!
argh! eee bency.
-------------------------------------------------
ok fine. ta kesa la nk mara sy.
tapi could you be fair,cg?
takan mara SAYA SORANG.
padahal ada je depan mata orang wt salah
cg ta kesa pn, cg ta tegur pn.
ble sy wt salah, sy kena mara.
dh orang lain??
ohh. mayb sebab tittle pkp?
sebab tuu SAYA jeeee kena mara

ohh orang2 besar sekalian, TOLONGGG LA BUKAK MATA
sudah terang lagy bersuluhh.

No comments: