Sunday, July 27, 2008

nowhere else babe.

to: LIA KHARUNNISA

HAPPY BIRTHDAY BABE :P
*balek mesia ta getw!*
*datang Kerteh ta getw!*

--------------------------------------------

we skipped EST class. yes, we are SPM CANDIDATE. haha

tadi raihana datang.
dengan kakak dye.
KAK AINI, dye dah lain wei!
cun gyles babi.
it's not that aku nak cakap dye ta cun dulu
cuma lebih lebih lebih cun now.

**ENVY**

dye KURUS seyh!
dulu sixty something, skg 51kg.
aku rasa nak meroyan je tadi. aaaaaaa
andd macam biasa,
soalan yang wajib ditanya;
"camne boleh kurus gyle?"
hehe. KAMI dapat secret dye. suke suke suke!
aku dah berfikir2 nak buat
tapi benda 2 macam terlampau ekstrim.
kalau boleh, aku nak kurus befo raya.
aku tanak shopping masa gemuwk!
nanti ta dapat beli baju yang aku nak.
tapi aku tanak aa kang mse SPM sakit. fobia.
yang pasti; lepas SPM aku nak diet! aku ta kre!

ps: :"jom jog petang ney?" "ok". *hampehh je. masing2 senyap bila balik uma. haha*

No comments: