Thursday, July 3, 2008

naphthalene

ohh lupe.
yesterday was my school's open day. uuu. my parents sure attend the day or shall i said that everything that involve me and my studies they'll sure come. or lebih tepat lagy, aku yang paksa. HAHA. in fact, i felt weird if my parents can't make it. blarghh. aku engat agy masa form 3 kot parents aku ta dapat datang sb g umrah. sebak gyle rasaa tengok parents orang lain datang. HAHA. seb bek ta nanges. *saje mengada*
anyway macam biasa,,
kena bebel pasal subject sc (fiz,kim,bio) cm cipan.
it's not that i'm not worry bout those subject.
tapiii kalau takdir dapat g2 nak wt macam mana.
takan nak tolak qada dan qadar. haha ececeh :PP

well, trial is on 25th AUGUST 2008.
damn it. frigging nervous. hv tho work more harder.

but HOW? >.<

2 comments:

Anonymous said...

aku kalo boleh nak mak aku dtg nanti gi sekolah
boleh balik awal
:DDD

ainnaemira said...

oh same lah. dat's one of the reason. haha.