Wednesday, July 16, 2008

.

urm. budak. sowe wei, aku bukan nak mawa ko. aku nga tekangg.

huhu. tade kne ngena ngan statement di atas. besok satow famly aku g melaka sb ada family day bpk aku. aku sorg je ta ikot. ade kem easymath. arg! geram. urm. urm. pagi tadi, cg siti nor panggil aku. engatkan pasal ape, hw ta buat ke, essay ta lengkap ke. rupanya, dye offer aku masuk pidato. uhhh. best. malangnya, aku tolak. aaaaa. mcm agak regret jugek, yelaa sijil pidato best ou da la dr dulu aku teringin nak masuk. last2, ble dapat offer aku g tolak. sbb aku tolak; aku takut bnyak tinggal study. macam kes bahas ngan skuasy dulu. 3 minggu ta masuk cls. pale otak dh bengaps gyle. so; langkah berjaga2; aku tolak sume pape yg di offer. macam kem pandu pu3 negeri. huaa nyesal. tapi lantak ahh. haha. 'let bygone be bygone' ..ohh. btw, cg cakap nak amek f4 ntok pidato. rasanya frhlina. tatow ah. lalala.

No comments: