Monday, June 23, 2008

split personality

urm. drama ok laa. mayb tha chance to win is bigger. but then, don't be too confident la wei. it's just that, you know, kadang2 confident sangat ta dapat nanti selok nanges. huhu. whatever it is, can't wait to know who'll be join bm drama. heee. :PP ingat senang ke nak kekalkan champion kitorg haha. bm susahhhh wess. *evil* . ouhh. kelupaan. sharuz and ikhwan kelakar. haha. muka yang so-called serious tp ble borak2 cm hampeh jeee :O

urm. tadi masa cls pai, belajar pasal rujuk.
ustazah selit2 ah pasal kes beego tuu
then, ada laa terselit perkataan nusyuz.
aku tanya najwa nusyuz tuu ape,
aku tato sb tuu tny laaaa.
ustazah dengar pasto dye jawab nusyuz tuu bla3.
pasto dye cakap,
"kan kte dah bincang kertas pai (midyear),
kan saya dh terangkan nusyuz mas tuu,
mungkin masa kte belajar ainna tade kot"
masa tuu ok lagik..
ttbe,,
"tuu la kan saya selalu cakap kalau kelas saya jangan ta masok"
bohhhh! ta pasal2 kena.
padahal mane pernah aku ponteng cls dye. hello!
azima pn cakap kt aku yg dye tatao gk nusyuz tuu ape,
and masa ble ustazah terang pasal nusyuz tuu.
org laen wt bodoooo je, ta back up pn. ok fine!
mayb ustazah pna cakap, aku kot yg ta dngaaaaaaa


No comments: