Sunday, June 8, 2008

go away from me.

uhh. ya. aku addicted tho cadbury. aku habiskan sorang2 cadbury blackforest yg bersaiz lebih kurang separuh buku teks dalam masa satu hari. wahh wahh wahh. aku semakin meng-improve-kan diry ntok bertembam lagy. sudah2 la wei, come back tho real life, aku si kembang. hahaha. cess. mengarut. damn bored. hw still not finished yet. MALAS. kenapa aku malas. suka hati laaa. hurm. ok, fine. aku sangat bengang dengan sorang nih. malas ah cite. huohuo :PP azam semester baru; tanak mengumpat. *hahahah* bluek. yo yo o je. weee. besok start skola. jumpa muka rakan-rakan ku yang comel lote. hahaha *bajek* urm. anyway. mungkin blogging is not tha right things tho do now. study study. urm. jealous ahh. arina siap g kem agy mase cuty. hidayah pulak confirm study. yang lain aku tatao. tapi, konklusinya mereka study! kenapa rajin? hesh..

No comments: