Tuesday, June 10, 2008

emoish.

friends are made not to be destroyed.
huhu.
kenapa dalam dunia ni
msty ada orang yg dengki ngan orang?
dengki ah ngan haiwan pulak ke.
macam monyet, beruk dan sebagainya.
ni ta, asek dengki ngan orang.
orang dapat markah tgi pn dengki.
in fact, it was good thing, right?
envy. get out of human life la!
don't destroy homosapiens macam kami.
lalala.

pasny aku tamo maen2 agy.
tapi sape kata aku nk stop maen?
aku jz kata tamo maen2 je. ahaha.

i need motivator right now! i really need :(
sb aku cm dh down gyle je ble dekat2 SPM neh.
tuntasnya, aku SANGAT takut.
aku takut result aku terok cm PMR.
cme tyap2 ary aku cm sedapkan haty,
aku cakap kt diry aku;
ta semestinya kalah tyme PMR, ko akan kalah forever.
kalau struggle insyaAllah boleh.
aku jz tanak over confident,
tapi tade la sampai ta confident lgsg.

aku goyang sket ble tengok org cakap,
"10A1 in my hand"
aku ta paham cmne dorg confident sangat?
haish. bia lahh. not my life then.

erm. mama nak amek bibik br.
tp bibik br tuu dh lary.
bayang ahh, br 2 hary dtg Malaysia dh lary.
ngok tol. seb bek keja ngan auntie aku kt kl dlu.
kalau ta, ko emg tade tmpat ahh nk lary kt tganu neh.
silap2 ko boleh sesat. hahaha
pasto, yg ta puas aty nye.
asal lak kalau bibik lary,
majikan yg kena blacklist.
lagy satow kesengetan government.
ape dye engat, majikan tu suka sangat ke bibik dye lary.
senget laaa wei. ta pk ke. dodol btol.

No comments: